İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin on ikincisi öğrencimiz Ebrar Köse yürütücülüğünde gerçekleştirildi. Mor Çatı Gönüllüsü, Sosyal Çalışması Eda Sevinin konuğumuzdu. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Eşitsizliklerin Azaltılması” teması kapsamında Eda Hanım, “Kadına Yönelik Şiddetle Mücadelede Mor Çatı Deneyimi” başlıklı konuşmasını 08.01.2025 tarihinde 15:30'da gerçekleştirdi.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin on dördüncüsü Dr. Öğretim üyesi Caner Yazıcıoğlu’nun yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Bütünleşik Pazarlama İletişimi” dersinin bu haftaki konuğu TURKCELL Ödeme ve Elektronik Para Hizmetleri A.Ş., Master Expert Technical Product Manager Öğr. Gör. Dr. Begüm AL oldu. Dr. Al, "Yaratıcı Yönetim ve Yapay Zeka: Pazarlama Stratejilerinde Yeni Ufuklar" başlıklı konuşmasında, yapay zeka alanındaki tecrübelerini ve tavsiyelerini öğrencilerle paylaştı.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin on üçüncüsü Dr. Öğretim üyesi Caner Yazıcıoğlu’nun yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Sunum ve Anlatım Teknikleri” dersinin bu haftaki konuğu Üst Düzey Yönetici Danışmanı, Kurucu/CEO, Salt and Brand Consulting Ltd. Tülay Perazzini’ydi. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Eşitsizliklerin Azaltılması” teması kapsamında Tülay Hanım, “Profesyonel Hayatta Kişisel İmaj ve İtibar Yönetimi” başlıklı konuşmasını 07.01.2025 tarihinde 14:00'de gerçekleştirdi.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan “Sanayi, Yenilikçilik ve Altyapı” temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Yaratıcı Yönetim ve Yapay Zeka: Pazarlama Stratejilerinde Yeni Ufuklar" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz.
07.01.2025 tarihinde 11:30'da gerçekleştirilecek olan etkinliğimiz Öğr. Gör. Dr. Begüm Al'ın katılımıyla gerçekleştirilecektir.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan “Eşitsizliklerin Azaltılması” temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Profesyonel Hayatta Kişisel İmaj ve İtibar Yönetimi" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz.
07.01.2025 tarihinde 14:00'de gerçekleştirilecek olan etkinliğimiz Tülay Perazzini'nin katılımıyla gerçekleştirilecektir.
Bitirme Projesi kapsamında ele aldığı sosyal sorumluluk çalışması ile Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencimiz Ebrar Köse'nin yürütücülüğünde "İletişim Söyleşilerinin on ikincisi" düzenlenecektir.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Eşitsizliklerin Azaltılması” temel alınarak düzenlenecek "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadelede Mor Çatı Deneyimi" konu başlığı ile gerçekleştirilecek etkinliğimize tüm İstinyeliler davetlidir.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin on birincisi Dr. Öğretim üyesi Dr. Caner Yazıcıoğlu’nun yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Bütünleşik Pazarlama İletişimi” dersinin bu haftaki konuğu Dr. Pcc Selma Kalkavan’dı. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilirlik amaçları arasında yer alan “İnsana yakışır iş ve ekonomik büyüme” teması kapsamında Dr. Kalkavan, “Manyetik İşveren Markası ve Yetenek Yönetimi” başlıklı konuşmasında, iş dünyasındaki yetenek pazarının daralması ve bu zorluklara karşı geliştirilebilecek stratejiler üzerinde durdu.
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken ÖZGÜL KILANÇ hocamızın bölüm yazarı olarak yer aldığı Global Risks and Their Impacts on Türkiye başlıklı kitap yayınlandı. Hocamız “The Dual Role of Artificial Intelligence in Vaccine Communication: Challenges and Opportunities in Fighting Misinformation” başlıklı bölümü kaleme aldı. Hocamızı ve emeği geçen herkesi tebrik ederiz.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan "İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme" temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Manyetik İşveren Markası ve Yetenek Yönetimi" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz.
24.12.2024 tarihinde 11:30'da gerçekleştirilecek olan etkinliğimiz Dr. Selma Kalkavan'ın katılımıyla gerçekleştirilecektir.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin onuncusu Dr. Öğretim üyesi Dr. Caner Yazıcıoğlu’nun yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Bütünleşik Pazarlama İletişimi” dersinin bu haftaki konuğu Tchibo Pazarlama Direktörü İlknur Aksoy Şen’di. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Sorumlu Üretim ve Tüketim” teması kapsamında İlknur Hanım, “Tüketici Odaklı Pazarlama: Başarıya Giden Yol” başlıklı konuşmasını 17.12.2024 tarihinde 11:30’da gerçekleştirildi.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan "Sorumlu Üretim ve Tüketim" temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Tüketici Odaklı Pazarlama: Başarıya Giden Yol" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz.
17.12.2024 tarihinde 11:30'da gerçekleştirilecek olan etkinliğimiz Tchibo Pazarlama Direktörü İlknur Aksoy Şen katılımıyla gerçekleştirilecektir.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin dokuzuncusu Dr. Öğretim üyesi Dr. Caner Yazıcıoğlu’nun yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Bütünleşik Pazarlama İletişimi” dersinin bu haftaki konukları Aysun Karabıyık Sarıkaya ve Ceylan Tuğba Allıoğulları'ydı. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Sorumlu Üretim ve Tüketim” teması kapsamında Aysun Hanım ve Ceylan Hanım “Pazarlama Stratejilerinde Kilit Nokta: Tüketici Öngörüsünü Okumak” başlıklı konuşmalarını 10.12.2024 tarihinde 11:00’de gerçekleştirdi.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan "Sorumlu Üretim ve Tüketim" temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Pazarlama Stratejilerinde Kilit Nokta: Tüketici Öngörüsünü Okumak" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz.
10.12.2024 tarihinde 11:00'de gerçekleştirilecek olan etkinliğimiz TurkNet Pazarlama Direktörü Aysun Karabıyık Sarıkaya ve Ticari Pazarlama Müdürü Ceylan Tuğba Allıoğulları katılımıyla gerçekleştirilecektir.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin sekizincisi Dr. Öğretim üyesi Dr. Caner Yazıcıoğlu’nun yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Bütünleşik Pazarlama İletişimi” dersinin bu haftaki konukları Dr. Fatih Ölçekçiler'di. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme” teması kapsamında Dr. Ölçekçiler, “Nöro Pazarlama” başlıklı konuşmasını 03.12.2024 tarihinde 11:30'da gerçekleştirdi.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin yedincisi Dr. Öğretim üyesi Meriç Yılmaz'ın yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Müşteri İlişkileri Yönetimi” dersinin bu haftaki konukları Branding Türkiye Kurucusu Mürsel Ferhat Sağlam'dı. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Nitelikli Eğitim” teması kapsamında Mürsel Bey, “Dijital Markalaşma” başlıklı konuşmasını 02.12.2024 tarihinde 14:00'de gerçekleştirdi.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan "İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme" temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Nöro Pazarlama" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz.
03.12.2024 tarihinde 11:30'da gerçekleştirilecek olan etkinliğimiz Neuroscience Ltd. Türkiye ve Ortadoğu CEO'su Dr. Fatih Ölçekçiler katılımıyla gerçekleştirilecektir.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan "Nitelikli Eğitim" temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Dijital Markalaşma" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz.
02.12.2024 tarihinde 14:00'de gerçekleştirilecek olan etkinliğimiz Branding Türkiye Kurucusu Mürsel Ferhat Sağlam katılımıyla gerçekleştirilecektir.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin altıncısı Dr. Öğretim üyesi İsnur İnci Armutlu'nun yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Reklamcılığa Giriş” dersinin bu haftaki konuğu Zihin Mühendisi/Lider ve Takım Koçu Alp Saraçoğlu'ydu. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar” teması kapsamında Alp Bey, “Marka ve Liderlik: Güçlü Bir Hikaye Yaratmak” başlıklı konuşmasını 20.11.2024 tarihinde 13:00'da gerçekleştirdi.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan "Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar" temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Marka ve Liderlik: Güçlü Bir Hikaye Yaratmak" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz.
20.11.2024 tarihinde 13:00'da gerçekleştirilecek olan etkinliğimiz Zihin Mühendisi/ Lider ve Takım Koçu Alp Saraçoğlu katılımıyla gerçekleştirilecektir.
İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından Bölüm Başkanı Prof. Dr. Ruken Özgül Kılanç Koordinatörlüğünde gerçekleşen "İletişim Söyleşilerinin beşincisi Dr. Öğretim üyesi İsnur İnci Armutlu'nun yürütücülüğünde gerçekleştirildi. “Reklamcılığa Giriş” dersinin bu haftaki konuğu Nöropazarlama Akademi Kurucusu Serra Uslu'ydu. Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Nitelikli Eğitim” teması kapsamında Serra Hanım, “Nöropazarlama Trendleri” başlıklı konuşmasını 06.11.2024 tarihinde 13:00'da gerçekleştirdi.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları listesinde yer alan "Nitelikli Eğitim" temel alınarak Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü tarafından gerçekleştirilecek olan "Nöropazarlama Trendleri" üzerine yapılacak etkinliğimize tüm hoca ve öğrencilerimizi bekleriz. 06.11.2024 tarihinde 13:00 da gerçekleştirilecek olan etkinliğimizde Nöropazarlama Danışmanı Serra Uslu katılımıyla gerçekleştirilecektir.
Londra Yunus Emre Enstitüsü'nün uzun soluklu Sanat ve Kültür Konferansları Serisi kapsamında, "İşgal Altında İstanbul'da Sinema ve Modernite (1918-1923)" başlıklı bir konuşma düzenlendi.
Tarih Vakfı ve Sinematek Sinema/Evi işbirliğiyle düzenlenen Sinematek’te Sinema ve Tarih Seminerleri serisinin beşincisi, 18 Mayıs 2024'te saat 13:00’te gerçekleşti.
Pastavilla’nın sponsorluğunda ADforce’un Üniversite ziyaretleri 3 Haziran 2024 tarihinde İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde gerçekleşti. Verilen brief ışığında öğrencilerimiz reklam kampanyası için fikir geliştirdiler.
Görsel İletişim Tasarımı Bölümü öğrencilerinin “Temel Tasarım” dersinde yaptığı natürmort, kolaj, objektif, sübjektif portre, storyboard, “Reklam Tasarımı Uygulamaları” dersinde yaptığı basın ilanı, banner ve “Ambalaj Tasarımı” dersinde yaptığı gıda, içecek, kozmetik ambalajı çalışmaları bölümde sergilendi.
İstinye Üniversitesi Radyo, Televizyon ve Sinema bölümü öğrencisi Ahmed Nagy, Sarıay Derneği tarafından düzenlenen "Duman Olmasın Hayatınız" başlıklı kısa film yarışmasında birincilik ödülünün sahibi oldu. The Beginning isimli kısa film ile yarışmaya katılan Nagy, birincilik ödülü olan 12.000 TL para ödülüne layık görüldü.