İletişim Fakültesi

MASS 2022: Reklam, Pazarlama ve Kültür Oturumu Gerçekleştirildi!

İstinye Üniversitesi İletişim Fakültesi 2. Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu Dijitalleşme ve Görsel Çalışmalar başlığı ile 26-27 Mayıs 2022 tarihlerinde sempozyum, sergi ve çalıştaylar ile çevrimiçi gerçekleştiriliyor. Özgün kuramsal veya uygulamalı çalışmalar yapan araştırmacılar ve görsel alanlarda dijital teknolojilerle yaratıcı üretimler yapan uygulamacılar güncel çalışmalarını paylaşıyorlar.

Bu kapsamda sempozyumun on birinci oturumu REKLAM, PAZARLAMA VE KÜLTÜR başlığıyla Doç. Dr. Selin Türkel'in oturum başkanlığında, 27 MAYIS 2022, CUMA, 14.00-15.30 tarihinde gerçekleştirildi. Program aşağıda sunulmaktadır: